Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Ongewenste gebruikers
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 10:18 - 25 jun 2018 11:26
Ik gebruik de laatste versie van Joomla alsook van de extensies/plug-ins!
Naar aanleiding van dit topic en, omdat ik ook soms van die vreemde mails ontvang, heb ik mijn sites gecheckt. Daar heb ik heel veel "ongenodigde gasten" aangetroffen en natuurlijk verwijderd.
Is dit te voorkomen en hoe doe ik dat?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat (gebruikers) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Naar aanleiding van dit topic en, omdat ik ook soms van die vreemde mails ontvang, heb ik mijn sites gecheckt. Daar heb ik heel veel "ongenodigde gasten" aangetroffen en natuurlijk verwijderd.
Is dit te voorkomen en hoe doe ik dat?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat (gebruikers) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 25 jun 2018 11:26 door Astrid.
Discussie gesloten.
- blackcruiser
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 10:26
Bedoel je met 'ongenodigde gasten' gebruikers met vreemde namen/e-mailadressen die zich geregistreerd hebben. En zijn de e-mails die je ontvangt ook van de gebruikersregistratie?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 10:47
Inderdaad Astrid, gebruikers met vreemde namen/e-mailadressen maar niet ingeschakeld en niet geactiveerd. Verwijder die mails altijd meteen dus weet niet of ze van de gebruikersregistratie komen. Waaraan zou ik dat eventueel de volgende kaar kunnen zien?
Discussie gesloten.
- blackcruiser
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 11:19
Aan de inhoud van de mail. Ook afhankelijk van de instellingen bij gebruikers. En als je een site hebt waarvoor gebruikers zich niet hoeven te registreren dan moet je gebruikersregistratie uitschakelen. Ander in ieder geval je registratieformulier voorzien van een Captcha.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 14:01
Ik heb meerdere sites waarvoor gebruikers zich niet hoeven te registreren dus ga ik die gebruikersregistratie uitschakelen.
Dat doe ik hier toch?
Dat doe ik hier toch?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Discussie gesloten.
- blackcruiser
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 14:54
Klopt helemaal.
Groetjes, Astrid
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 15:04
Dan mag dit gesloten worden maar ik zie nergens: de groene knop!!
Discussie gesloten.
- blackcruiser
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Ongewenste gebruikers
25 jun 2018 15:07
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 1.151 seconden