Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Update naar Joomla 4.4.13 mislukt
15 jul 2025 20:06
Ik wil graag mijn website updaten naar Joomla 4.4.13 en dan door naar Joomla 5.
Het updaten naar 4 lukt niet, ik ben al enkele dagen ermee bezig.
Ik heb eerst de voorcontrole gedaan zie deze afbeelding.
Er komt wel een waarschuwing bij de uitvoer-buffering, zie hier , maar dat schijnt niet zo heel belangrijk te zijn, lees ik ook op dit forum.
Na de update, door handmatig het update-pakket te uploaden, zie de website er zo uit .
De frontend is echter wel in orde:
Wat doe ik fout? Ik weet het even niet, jullie misschien wel?
PHP staat op 8.4
als er nog verdere details nodig zijn hoor ik dat graag.
Groet, Peter
Het updaten naar 4 lukt niet, ik ben al enkele dagen ermee bezig.
Ik heb eerst de voorcontrole gedaan zie deze afbeelding.
Er komt wel een waarschuwing bij de uitvoer-buffering, zie hier , maar dat schijnt niet zo heel belangrijk te zijn, lees ik ook op dit forum.
Na de update, door handmatig het update-pakket te uploaden, zie de website er zo uit .
De frontend is echter wel in orde:
Wat doe ik fout? Ik weet het even niet, jullie misschien wel?
PHP staat op 8.4
als er nog verdere details nodig zijn hoor ik dat graag.
Groet, Peter
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- peterspie
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
16 jul 2025 08:08
Ik zou een backup terugzetten en opnieuw beginnen. Ik zie ook dat de voor-update controle voor met name de extensies niet voltooid is. En vraag me af waarom je kiest voor updatepakket uploaden in plaats van de automatisch updater te gebruiken. Daarnaast is het ook wel heel triest dat je site al meer dan 2 jaar geen update heeft gehad. Als je je updates bijhoudt, dan zou je dit soort problemen uberhaupt niet hebben.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
16 jul 2025 10:38
Hallo Astrid,
deze website is een "erfenis" van een vorige webmaster die met de noorderzon vertrokken is.
Ik heb, voordat ik aan de update begon, de website gekloond, en kan er nu rustig aan werken zonder dat de hoofdsite verstoord wordt.
Ik heb gekozen voor handmatige update, omdat ik geen knop zie (of heb) waarmee de update automatisch zou gaan. Waar zou die moeten zitten?
Onder Joomla! update staat het updatekanaal op Volgende Joomla.
Bij vereiste instellingen krijg ik een databasetabellenwaarschuwing. Als ik dan Systeem ga, staat er er achter Database een groene vink. Verder klikken levert dit op.Ook alles in orde, toch?
De voor-controle voor extensies zegt dit . Deze extensies zijn echter wel de laatste versies vanuit de leverancier en zouden compatibel moeten zijn
Kan/wil je mij verder helpen hiermee?
Gr. Peter.
deze website is een "erfenis" van een vorige webmaster die met de noorderzon vertrokken is.
Ik heb, voordat ik aan de update begon, de website gekloond, en kan er nu rustig aan werken zonder dat de hoofdsite verstoord wordt.
Ik heb gekozen voor handmatige update, omdat ik geen knop zie (of heb) waarmee de update automatisch zou gaan. Waar zou die moeten zitten?
Onder Joomla! update staat het updatekanaal op Volgende Joomla.
Bij vereiste instellingen krijg ik een databasetabellenwaarschuwing. Als ik dan Systeem ga, staat er er achter Database een groene vink. Verder klikken levert dit op.Ook alles in orde, toch?
De voor-controle voor extensies zegt dit . Deze extensies zijn echter wel de laatste versies vanuit de leverancier en zouden compatibel moeten zijn
Kan/wil je mij verder helpen hiermee?
Gr. Peter.
- peterspie
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.764 seconden