Oke, ik gooi het er maar uit, ik probeer mijn weg te vinden in het oerwoud wat Joomla is voor mij af en toe.
Het gaat redelijk voorspoedig, maar ik loop tegen een aantal zaken aan waar ik niet uit kom.
Is er een mogelijkheid om een article compleet te deleten? Want ik zet het in de trash, maar hierdoor is het niet echt weg. waardoor je eerst alles moet aanpassen om de alias weer te kunnen gebruiken, Vond ik erg vreemd. Maar hoort dit zo of zie ik iets over het hoofd?
[strike]Volgende:
Ik heb het eerder voor elkaar gekregen maar ik weet niet meer hoe, dus hier mijn tweede vraag:
Hoe schakel ik de Title uit?
Ik gebruik namelijk een plaatje ipv de statige title, want deze past op die manier niet in m'n vormgeving.
Ik heb van alles op hide gezet maar ik kom er niet achter welke het nu ook maar weer is.[/strike]
Ik realiseer mij dat dit vrij basic vragen zijn en mss moet ik bij een ander onderdeel zijn op dit forum, maar dan hoor ik het wel.
iig alvast bedankt voor het meedenken.
Versie is: Joomla version, 3.8.8.
Groet Suzanne
Edit Jelle: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Noob joomla avontuur ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Gaarne één vraag per topic zo houden we het forum overzichtelijk.
Laatst bewerkt 07 jun 2018 14:13 door
Jelle.
Discussie gesloten.