Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Is er een mogelijkheid om een artikel helemaal te verwijderen?

Is er een mogelijkheid om een article compleet te deleten?

07 jun 2018 13:02 - 07 jun 2018 14:13
Oke, ik gooi het er maar uit, ik probeer mijn weg te vinden in het oerwoud wat Joomla is voor mij af en toe.
Het gaat redelijk voorspoedig, maar ik loop tegen een aantal zaken aan waar ik niet uit kom.

Is er een mogelijkheid om een article compleet te deleten? Want ik zet het in de trash, maar hierdoor is het niet echt weg. waardoor je eerst alles moet aanpassen om de alias weer te kunnen gebruiken, Vond ik erg vreemd. Maar hoort dit zo of zie ik iets over het hoofd?

[strike]Volgende:

Ik heb het eerder voor elkaar gekregen maar ik weet niet meer hoe, dus hier mijn tweede vraag:

Hoe schakel ik de Title uit?

Ik gebruik namelijk een plaatje ipv de statige title, want deze past op die manier niet in m'n vormgeving.

Ik heb van alles op hide gezet maar ik kom er niet achter welke het nu ook maar weer is.[/strike]

Ik realiseer mij dat dit vrij basic vragen zijn en mss moet ik bij een ander onderdeel zijn op dit forum, maar dan hoor ik het wel.

iig alvast bedankt voor het meedenken.

Versie is: Joomla version, 3.8.8.

Groet Suzanne

Edit Jelle: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Noob joomla avontuur ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Gaarne één vraag per topic zo houden we het forum overzichtelijk.
Laatst bewerkt 07 jun 2018 14:13 door Jelle.
Discussie gesloten.

Is er een mogelijkheid om een article compleet te deleten?

07 jun 2018 14:12 - 07 jun 2018 14:17
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Je kan na dat je het artikel hebt verwijderd ook de prullenbak legen. ( definitief het artikel verwijderen )

Uitleg
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Laatst bewerkt 07 jun 2018 14:17 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.708 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie