Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Cache-instellingen
Cache-instellingen
30 mrt 2018 01:10 - 30 mrt 2018 08:31
Cache-afhandeling
In de foto ziet men bij Cache-afhandeling niets staan
Zodra ik ga kijken in configuration.php bestand staat wel het volgende
De website gaf als eerste de foutmelding op The file Cache Storage is not supported on this platform.
Met andere woorden, de website was niet zichtbaar, met alleen die vermelding erin (The file Cache Storage is not supported on this platform.)
In de configuration.php heb ik dan ook eens de benaming file verwijderd.
Website nu wel zichtbaar.
Folder premissie heb ik op reset owner op de administrator/cache/, heeft niets geholpen.
Even als de folder cache/ reset owner, heeft ook niets uitgehaald.
Iemand anders nog een iedee, waar dit probleem vandaan komt en eventuele oplossing?
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
In de foto ziet men bij Cache-afhandeling niets staan
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Zodra ik ga kijken in configuration.php bestand staat wel het volgende
Code:
public $cache_handler = '[b]file[/b]';
De website gaf als eerste de foutmelding op The file Cache Storage is not supported on this platform.
Met andere woorden, de website was niet zichtbaar, met alleen die vermelding erin (The file Cache Storage is not supported on this platform.)
In de configuration.php heb ik dan ook eens de benaming file verwijderd.
Code:
public $cache_handler = '[b][/b]';
Folder premissie heb ik op reset owner op de administrator/cache/, heeft niets geholpen.
Even als de folder cache/ reset owner, heeft ook niets uitgehaald.
Iemand anders nog een iedee, waar dit probleem vandaan komt en eventuele oplossing?
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 30 mrt 2018 08:31 door Astrid.
Discussie gesloten.
- JoopMantel
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Cache-instellingen
30 mrt 2018 08:35
Een oplossing heb ik zo niet, maar het is vrijwel zeker een probleem met de serverconfiguratie.
Hier
staan wel een paar mogelijke oplossingen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Cache-instellingen
30 mrt 2018 09:40
Hartelijk dan ook voor uw snelle reactie.
Ik heb alles nagezien zoals u het had aangegeven met een verwijzing link. Daar had ik inderdaad exact de zelfde handelingen al uitgevoerd, die daar stonden beschreven. EN toch niets hielp, maar ik geef de moed niet op ik blijf zoeken met resultaat.
Dit stond niet meer in de configuration.php bestand???? en wel degelijk een aantal vraagtekens, gezien hoe kan die eruit zijn. De CHMOD stond op 444, erg vreemd dit als je zelf daar normaal gesproken niet in komt.
Ik heb natuurlijk even die script regel eraan toegevoegd, en hopla alles werkt weer zoals het moest werken.
Deze topic is dan ook als opgelost aangemerkt.
Nogmaals hartelijke dank voor uw inzet.
Ik heb alles nagezien zoals u het had aangegeven met een verwijzing link. Daar had ik inderdaad exact de zelfde handelingen al uitgevoerd, die daar stonden beschreven. EN toch niets hielp, maar ik geef de moed niet op ik blijf zoeken met resultaat.
Dit stond niet meer in de configuration.php bestand???? en wel degelijk een aantal vraagtekens, gezien hoe kan die eruit zijn. De CHMOD stond op 444, erg vreemd dit als je zelf daar normaal gesproken niet in komt.
Code:
public $cache_path = '/home/mantel/domains/eendomeinnl/public_html/cache';
Ik heb natuurlijk even die script regel eraan toegevoegd, en hopla alles werkt weer zoals het moest werken.
Deze topic is dan ook als opgelost aangemerkt.
Nogmaals hartelijke dank voor uw inzet.
Discussie gesloten.
- JoopMantel
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Cache-instellingen
30 mrt 2018 09:51
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.719 seconden