Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
site testen met PageSpeed Insights
09 feb 2018 08:58
Ik gebruik de laatste versie van Joomla 3.8.5 en ook de gebruikte extensies hebben de laatste versie.
Heel erg vreemd!! Ik heb een 8-tal sites bij dezelfde host en als ik die wil testen met PageSpeed Insights krijg ik na een tijdje bij alle deze melding: "Er is een time-out opgetreden tijdens het ophalen van de hoofdbron. Controleer of de pagina wordt geladen in een browser en probeer het opnieuw." De sites laden verder normaal in alle browsers!! Zou dit aan de host kunnen liggen?
Heel erg vreemd!! Ik heb een 8-tal sites bij dezelfde host en als ik die wil testen met PageSpeed Insights krijg ik na een tijdje bij alle deze melding: "Er is een time-out opgetreden tijdens het ophalen van de hoofdbron. Controleer of de pagina wordt geladen in een browser en probeer het opnieuw." De sites laden verder normaal in alle browsers!! Zou dit aan de host kunnen liggen?
Discussie gesloten.
- blackcruiser
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
09 feb 2018 09:01
Waarschijnlijk wel. Host je bij mijndomein? Daar hebben we namelijk al eerder deze week iemand met dit zelfde probleem gehad.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 feb 2018 10:38
Inderdaad bij Mijn Domein. Zal ik daar maar eens contact mee gaan opnemen. Bedankt!
Discussie gesloten.
- blackcruiser
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
09 feb 2018 10:42
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit verwijderd en je topic gesloten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.761 seconden