- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Feed tradetracker
Feed tradetracker
03 jan 2018 20:08 - 03 jan 2018 20:20Dit geeft hij steeds:
En in mijn mail krijg ik dit te zien :Creating default object from empty value in /public/sites/http://www.travel-and-sleep.com/administrator/components/com_datafeeds/cron/xml_fetch.inc on line 82
Datafeeds report: data parsing error
Feed is empty
Edit WoodyF4u: Ik heb de quote tussen quote tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
En je had dit bericht dubbel geplaatst. Ik heb er dus 1 verwijderd. Lees de forumregels. Crossposting is verboden.
- Dragmen
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 09:27Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 09:31Heb ook meerdere malen de cache geleegd en foutrapportage op Nee gezet maar zonder resultaat.
- Dragmen
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 09:42Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 09:52Bericht
Kan de feed niet ophalen
- Dragmen
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 10:13Je kunt even contact opnemen met de makers van de extensie, misschien dat zij weten waar dit door veroorzaakt wordt.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 19:15 - 04 jan 2018 19:26Hotel The Bugibba incl. ontbijt
Hotel The Bugibba is een verzorgd hotel op loopafstand van het gezellige centrum. U kunt gezellig een drankje doen in de bar van het hotel of een korte wandeling naar het centrum maken om hier een terrasje te pakken. Het strand is op circa vijf minuten wandelen van The Bugibba gelegen. Hier geniet u van zon, zee en strand.
€ 374.00
Read on...
Sunweb Malta St. Pauls Bay Product
Latex Ballon Blauw 30cm 10stk
Deze onbedrukte latex ballonnen in de kleur licht blauw zijn verpakt per 10stuks. De afmeting van is 30cm.
€ 2.25
Read on...
Bloemen.net
www.travel-and-sleep.com/nl/vacanceselect4
Maar probleem blijft
(maker extensie nog niet gesproken)
Edit Astrid: Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Dragmen
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 19:27Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Feed tradetracker
04 jan 2018 19:49 - 04 jan 2018 19:58Mijn feed werkt niet
www.travel-and-sleep.com/nl/vacanceselect4
Geen enkele feed werkt.
- Dragmen
-