Op de website van de Dorpsraad Nederwetten (
www.nederwetten.org
) heb ik een agenda geplaatst.
De activiteiten zijn artikelen in de categorie "Agenda". Op een categorieblog worden deze getoond als introductie met lees meer knop.
In een module (Nieuwsflits) met maximaal drie artikelen (de eerstvolgende activiteiten) als introductie zonder lees meer knop.
De categorieblog is gekoppeld aan een menu item. De module wordt op een aantal (niet alle) pagina's getoond.
De artikelen zijn voorzien van een depublicatiedatum en verdwijnen dus automatisch wanneer de datum verstreken is.
Tot zover werkt alles naar wens.
Maar heel af en toe komt het voor dat er geen activiteiten voor de agenda zijn.
Voor die situatie heb ik een artikel gemaakt met de vermelding dat er op dit moment geen activiteiten bekend zijn.
Dat artikel staat in de categorie 'Niets bekend' en moet dus uitsluitend getoond worden wanneer er geen ander artikel gepubliceerd wordt.
Dat moet ik nu doen door telkens wanneer ik een artikel toevoeg de publicatiedatum van het 'er is niets bekend' artikel te zetten op de laatste depublicatiedatum van de actieve artikelen.
Is er ook een mogelijkheid om dit automatisch te laten gebeuren? Bv gekoppeld aan het aantal gepubliceerde artikelen in de categorie "Agenda"?