Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Cache uitschakelen voor 1 module
Cache uitschakelen voor 1 module
06 aug 2025 20:44
Hoi Allemaal,
Ik heb een website waar ik conservatief cachen aan heb staan. Maar ik heb een pagina welke een lijst toont met locaties en adressen in Nederland, Belgie en Duitsland.
Hier zit een filter bij waarmee kan worden gefilterd op bv land, provincie of naam. Dit werkt goed zolang cachen uitstaat. Maar zodra cachen aanstaat, werkt het filter niet meer.
Het is aan menu item met een enkel artikel en in het artikel wordt gebruik gemaakt van {loadposition xxx} om de module te openen met de lijst
Nu heb ik gelezen dat Systeem - Paginacache daarbij kan helpen. Maar wat ik ook doe, het filter werkt niet met cachen aan op site niveau.
Kan iemand me hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,
Emile
Met vriendelijke groet,
Emile
Ik heb een website waar ik conservatief cachen aan heb staan. Maar ik heb een pagina welke een lijst toont met locaties en adressen in Nederland, Belgie en Duitsland.
Hier zit een filter bij waarmee kan worden gefilterd op bv land, provincie of naam. Dit werkt goed zolang cachen uitstaat. Maar zodra cachen aanstaat, werkt het filter niet meer.
Het is aan menu item met een enkel artikel en in het artikel wordt gebruik gemaakt van {loadposition xxx} om de module te openen met de lijst
Nu heb ik gelezen dat Systeem - Paginacache daarbij kan helpen. Maar wat ik ook doe, het filter werkt niet met cachen aan op site niveau.
Kan iemand me hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,
Emile
Met vriendelijke groet,
Emile
Discussie gesloten.
- Emile_s
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 aug 2025 08:12
Hallo @Emile_s kan je de module zelf niet uitsluiten van cachen in de instellingen?
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Discussie gesloten.
- Jheroen
-
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
07 aug 2025 10:58
Systeem pagina cache moet je nooit aanzetten bij dynamische content. Bij de meeste modules kan je onder het tabblad geavanceerd cachen voor de module uitzetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden