Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
RSS feed en Joomla
RSS feed en Joomla
09 jul 2025 16:51 - 09 jul 2025 16:52
Wie kan ons helpen met RSS feeds binnen Joomla 5.X
We willen RSS feeds afkomstig van Google Alerts verzamelen en bewerken
We willen RSS feeds afkomstig van Google Alerts verzamelen en bewerken
Laatst bewerkt 09 jul 2025 16:52 door tvoeten.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- tvoeten
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
RSS feed en Joomla
09 jul 2025 17:10 - 09 jul 2025 17:50
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat is je probleem precies en wat bedoel je met bewerken?
Je kunt de feed url toch gewoon in een feed module zetten?
Wat is je probleem precies en wat bedoel je met bewerken?
Je kunt de feed url toch gewoon in een feed module zetten?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 09 jul 2025 17:50 door Astrid.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
RSS feed en Joomla
09 jul 2025 19:57
Het is voor mij nieuwe materie, dus nog geen "gewoon". Kan ook weinig documentatie vinden helaas.
We ontvangen 40 tot 100 nieuwsberichten per dag met dubbelingen en meer of minder relevante berichten. Deze willen we ordenen en selecteren en een deel verwerken in artikelen.
We ontvangen 40 tot 100 nieuwsberichten per dag met dubbelingen en meer of minder relevante berichten. Deze willen we ordenen en selecteren en een deel verwerken in artikelen.
- tvoeten
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
RSS feed en Joomla
09 jul 2025 21:25 - 09 jul 2025 21:25
Een rss feed wordt getoond zoals je hem hebt ingesteld.
Wil je een deel daarvan als artikel tonen dan denk ik dat je dan handmatig het artikel aan moet maken.
Maar moet eerlijk toegeven dat het mij nog niet helemaal duidelijk is wat je exact wel en niet wilt tonen en op welke manier.
Wil je een deel daarvan als artikel tonen dan denk ik dat je dan handmatig het artikel aan moet maken.
Maar moet eerlijk toegeven dat het mij nog niet helemaal duidelijk is wat je exact wel en niet wilt tonen en op welke manier.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Laatst bewerkt 09 jul 2025 21:25 door Astrid.
- Astrid
-
-
RSS feed en Joomla
09 jul 2025 23:06 - 09 jul 2025 23:11
Casus: We plaatsen gemiddeld 1 nieuwsartikel per dag. Google Alerts is de belangrijkste bron van het nieuws met circa 40 tot 100 Alerts per dag. Belangrijk nieuws staat meestal in meerdere media en vaak over meerdere dagen. Daarom moeten deze Alerts per onderwerp gesorteerd worden (handmatig of geautomatiseerd). Vervolgens gebruiken we ChatGPT om een concept te schrijven met een lijst van alle bronnen. De redactie gaat dit controleren en corrigeren en plaatst dit als artikel op de website.
Het selecteren van de Alerts, nu nog via email, kost ons dagelijks minimaal 2 uur. Daarom willen we deze schakel automatiseren en verbeteren. Van iedere Alert / RSS feed willen we vaststellen: (publicatie)datum, media/bron, onderwerp, categorie. Wat de RSS reader en Joomla niet kan, proberen we ChatGPT te laten doen. Omdat ik geen kennis heb van RSS readers kan ik dat deel niet inschatten, ook de koppelingen niet. Met een getrainde ChatGPT werken we inmiddels een jaar naar volle tevredenheid. Dit is globaal de uitdaging.
Het selecteren van de Alerts, nu nog via email, kost ons dagelijks minimaal 2 uur. Daarom willen we deze schakel automatiseren en verbeteren. Van iedere Alert / RSS feed willen we vaststellen: (publicatie)datum, media/bron, onderwerp, categorie. Wat de RSS reader en Joomla niet kan, proberen we ChatGPT te laten doen. Omdat ik geen kennis heb van RSS readers kan ik dat deel niet inschatten, ook de koppelingen niet. Met een getrainde ChatGPT werken we inmiddels een jaar naar volle tevredenheid. Dit is globaal de uitdaging.
Laatst bewerkt 09 jul 2025 23:11 door tvoeten.
- tvoeten
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
RSS feed en Joomla
10 jul 2025 07:35
Misschien even kijken naar
JoomGrabber
? Het is een betaalde extensie, maar als ik de specificaties bekijk dan zou dit aan kunnen sluiten bij wat jullie willen bereiken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.774 seconden