Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Dynamische link
Dynamische link
17 sep 2019 12:10
L.S.,
Is het mogelijk, na inloggen op het geregistreerde gedeelte van de website, een dynamische link te maken zodat de inloggegevens van de gebruiker op de externe site gebruikt kunnen worden om in te loggen. De username is in de externe database bekend (van de externe site)
Is zoiets mogelijk?
Is het mogelijk, na inloggen op het geregistreerde gedeelte van de website, een dynamische link te maken zodat de inloggegevens van de gebruiker op de externe site gebruikt kunnen worden om in te loggen. De username is in de externe database bekend (van de externe site)
Is zoiets mogelijk?
Discussie gesloten.
- Webmaster400
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Dynamische link
17 sep 2019 13:33
Hallo Webmaster400,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp niet helemaal waar je heen wilt. Wil je dat gebruikers op 2 sites inloggen met dezelfde inloggegevens? Wil je gebruikers in laten loggen in Joomla met aparte inloggegevens en dan doorsturen naar een andere site met andere inloggegevens?
Ik begrijp niet helemaal waar je heen wilt. Wil je dat gebruikers op 2 sites inloggen met dezelfde inloggegevens? Wil je gebruikers in laten loggen in Joomla met aparte inloggegevens en dan doorsturen naar een andere site met andere inloggegevens?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Dynamische link
17 sep 2019 13:34
Ik heb iets dergelijks nog niet gezien.
En ik vraag mij ook af of het wel veilig gaat.
Je zal dan de gebruikersnaam en wachtwoord in de URL moeten meesturen, zodat de andere site daar iets me kan.
Vanuit veiligheid zou ik niet voor zo'n optie gaan.
Ik heb iets dergelijks nog niet gezien.
En ik vraag mij ook af of het wel veilig gaat.
Je zal dan de gebruikersnaam en wachtwoord in de URL moeten meesturen, zodat de andere site daar iets me kan.
Vanuit veiligheid zou ik niet voor zo'n optie gaan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Dynamische link
17 sep 2019 20:02
Wij beheren een website in de zorg en via het besloten gedeelte beheren wij een aantal roosters. Met ingang van 1-10-2019 hebben wij op een andere domeinnaam een nieuw rooster tot onze beschikking en middels een dynamische link zou het mooi zijn als de gebruiker uitkomt op ZIJN/HAAR rooster op de andere website.
Het meenemen (in de dynamische link) van bijvoorbeeld de usernaam is eigenlijk al voldoende om direct op zijn/haar rooster te komen. De dbase van het rooster heeft dezelfde username in de dbase staan.
Het meenemen (in de dynamische link) van bijvoorbeeld de usernaam is eigenlijk al voldoende om direct op zijn/haar rooster te komen. De dbase van het rooster heeft dezelfde username in de dbase staan.
Discussie gesloten.
- Webmaster400
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Dynamische link
17 sep 2019 20:43
Misschien heb je hier íets aan?
www.experts-exchange.com/questions/28707...nk-Joomla-3-4-3.html
www.experts-exchange.com/questions/28707...nk-Joomla-3-4-3.html
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 1.081 seconden