Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost SSL certificaat
SSL certificaat
08 feb 2017 13:36
Hallo,
o.a. voor de google ranking hebben wij een SSL certificaat aangevraagd.
Wij maken nu gebruik van een Comodo EssentialSSL certificaat + IP adres voor Argeweb Webhosting.
In de backend werkt alles goed, maar in de frontend niet.
Bij het aanroepen van de website ( www.vanetje.nl ) zie je eerst een groen slotje, om daarna snel naar een slotje grijs met uitroepteken te gaan. Dit verhaal is ook te zien bij het schakelen van de tabs.
Uiteraard heb ik reeds gezocht op internet en dit forum, maar kan geen oplossing vinden.
Wie weet raad?
o.a. voor de google ranking hebben wij een SSL certificaat aangevraagd.
Wij maken nu gebruik van een Comodo EssentialSSL certificaat + IP adres voor Argeweb Webhosting.
In de backend werkt alles goed, maar in de frontend niet.
Bij het aanroepen van de website ( www.vanetje.nl ) zie je eerst een groen slotje, om daarna snel naar een slotje grijs met uitroepteken te gaan. Dit verhaal is ook te zien bij het schakelen van de tabs.
Uiteraard heb ik reeds gezocht op internet en dit forum, maar kan geen oplossing vinden.
Wie weet raad?
Discussie gesloten.
- even002
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
SSL certificaat
08 feb 2017 13:44
Dan heb je niet goed gezocht
Je hebt mixed content:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
SSL certificaat
08 feb 2017 14:50
Hallo Astrid,
Bedankt, helemaal top.
De teller (statcounter) komt op alle pagina's voor, is dus logisch dat het op alle pagina’s niet werkte.
Statcounter heeft het probleem reeds erkend en een nieuwe code gemaakt die wel werkt.
Ik heb de code verandert en het werkt….
Nogmaals mijn dank.
Bedankt, helemaal top.
De teller (statcounter) komt op alle pagina's voor, is dus logisch dat het op alle pagina’s niet werkte.
Statcounter heeft het probleem reeds erkend en een nieuwe code gemaakt die wel werkt.
Ik heb de code verandert en het werkt….
Nogmaals mijn dank.
Discussie gesloten.
- even002
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
SSL certificaat
08 feb 2017 15:12
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.935 seconden