Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan ik dit uitzetten in tags
31 okt 2015 20:17 - 31 okt 2015 23:45
Als ik bijv tag - peper aanmaak als tag zie ik onder de tekst Vul een onderdeel van de titel in. Waar is dit voor en kan ik dit uitzetten! En wat is het nut ervan.
[strike]Als ik intik peper of iets anders, zie ik niks.
Hoe kan ik zorgen dat bijv peper en zout naast elkaar staan. Nu staat Peper, Peterselie, Zout etc. Terwijl de volgorde in het artikel is Peper, Zout, Peterselie[/strike]
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
[strike]Als ik intik peper of iets anders, zie ik niks.
Hoe kan ik zorgen dat bijv peper en zout naast elkaar staan. Nu staat Peper, Peterselie, Zout etc. Terwijl de volgorde in het artikel is Peper, Zout, Peterselie[/strike]
Laatst bewerkt 31 okt 2015 23:45 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Klavertjevier
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
31 okt 2015 23:50
Graag 1 vraag per topic. Maak voor je tweede vraag s.v.p. een nieuw draadje aan.
Ja, dat kan je uitzetten bij de opties van de component. Het nut hiervan is dat als je veel recepten hebt met bijvoorbeeld de tag peper en je bezoeker zoekt naar een soep waar peper in zit, dat de bezoeker daar dan soep in kan vullen.
Ja, dat kan je uitzetten bij de opties van de component. Het nut hiervan is dat als je veel recepten hebt met bijvoorbeeld de tag peper en je bezoeker zoekt naar een soep waar peper in zit, dat de bezoeker daar dan soep in kan vullen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 nov 2015 09:52
Nadeel is dat er een invoerveld staat. en daar staat in: voer een deel in van de titel en voor de rest niks. Hoe moet een bezoeker dan weten, wat hij of zij moet doen. En ik kan het geen titel geven, kan ik dit ergens aanpassen
Discussie gesloten.
- Klavertjevier
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
01 nov 2015 10:55
Je kunt een taaloverride maken voor de tekst zodat die duidelijker wordt. Bij onze Handige links vind je een link naar ons Youtube kanaal en daar vind je 2 filmpjes met uitleg over taaloverrides.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Discussie gesloten.
- Klavertjevier
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker