Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
domain pointer naar landing pages?
15 sep 2015 15:55
Ik heb een webshop.
Deze heb ik vertaald in ne/en/du.
Ik heb verschillende urls, zoals www.webshop.nl , www.webshop.de , www.webshop.eu enz.
De .nl is de standaard, dus als men webshop.nl intypt, komt men netjes op de Nederlandstalige site.
Nu wil ik dat als men www.webshop.de intypt, dat men dan op de Duitstalige homepage komt ( www.webshop.nl/de/ ) en in de adresbalk de url www.webshop.de blijft staan.
Als ik site redirection doe, dan kan ik instellen dat men op de duitse homepagina komt, maar zie je in de adresbalk www.webshop.nl/de/ staan.
Als ik domain pointer as an alias gebruik, dan zie je www.webshop.de in de adresbalk staan, maar komt men op de Nederlandstalige homepagina te staan, dus www.webshop.de/nl/
Is wat ik wil te doen en zo ja, hoe?
Deze heb ik vertaald in ne/en/du.
Ik heb verschillende urls, zoals www.webshop.nl , www.webshop.de , www.webshop.eu enz.
De .nl is de standaard, dus als men webshop.nl intypt, komt men netjes op de Nederlandstalige site.
Nu wil ik dat als men www.webshop.de intypt, dat men dan op de Duitstalige homepage komt ( www.webshop.nl/de/ ) en in de adresbalk de url www.webshop.de blijft staan.
Als ik site redirection doe, dan kan ik instellen dat men op de duitse homepagina komt, maar zie je in de adresbalk www.webshop.nl/de/ staan.
Als ik domain pointer as an alias gebruik, dan zie je www.webshop.de in de adresbalk staan, maar komt men op de Nederlandstalige homepagina te staan, dus www.webshop.de/nl/
Is wat ik wil te doen en zo ja, hoe?
Discussie gesloten.
- jecrvali
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
15 sep 2015 16:12
Volgens mij moet je dat met deze
plugin
kunnen regelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
15 sep 2015 20:06
Hoi,
Dit kun je, volgens mij, beter niet via een extra Joomla extensie regelen. Hetgeen je wilt kun je bijvoorbeeld door middel van een doorverwijzing in je .htaccess
Hieronder vind je een voorbeeld:
Dit kun je, volgens mij, beter niet via een extra Joomla extensie regelen. Hetgeen je wilt kun je bijvoorbeeld door middel van een doorverwijzing in je .htaccess
Hieronder vind je een voorbeeld:
Code:
Options +FollowSymlinks
RewriteEngine On
RewriteCond %{http_host} ^www.joomlanl.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://forum.joomlanl.nl/$1 [L,R=301]
Discussie gesloten.
- Otto
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
16 sep 2015 10:18
Ik heb de plugin geprobeerd, maar dat lukt niet.
Ook via htaccess wil het niet, omdat ik alleen de domeinnaam .de heb en daar dus geen htaccess in zit.
Ik denk dat ik het dan toch maar via een redirect doe, dan zie je wel het .nl adres in de adresbalk staan, maar kom je in ieder geval op de juiste taal binnen.
Bedankt voor het meedenken.
Ook via htaccess wil het niet, omdat ik alleen de domeinnaam .de heb en daar dus geen htaccess in zit.
Ik denk dat ik het dan toch maar via een redirect doe, dan zie je wel het .nl adres in de adresbalk staan, maar kom je in ieder geval op de juiste taal binnen.
Bedankt voor het meedenken.
Discussie gesloten.
- jecrvali
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
16 sep 2015 15:12
Hoi,
Dan kun je het in je dns regelen via de CNAME. Hier vind je een beschrijving:
www.networking4all.com/nl/helpdesk/domei...n/dns/cname+records/
Dan kun je het in je dns regelen via de CNAME. Hier vind je een beschrijving:
www.networking4all.com/nl/helpdesk/domei...n/dns/cname+records/
Discussie gesloten.
- Otto
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
16 sep 2015 18:40Dat moet dus met die plugin wel werken. Denk dat je iets niet goed doet dan. Je zou dan gewoon www.webshop.de in je adresbalk moeten krijgen en op de originele website moeten komen in de Duitse taal. Taalcode zie je met die plugin niet meer.Als ik domain pointer as an alias gebruik, dan zie je www.webshop.de in de adresbalk staan, maar komt men op de Nederlandstalige homepagina te staan, dus www.webshop.de/nl/
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.796 seconden