Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan prullenbak niet legen
Kan prullenbak niet legen
01 okt 2015 17:05
Maak als je wilt even een extra tijdelijk Super User account aan en stuur me de gegevens per pm, dan wil ik wel even kijken. Dit is wel heel vreemd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 okt 2015 17:28
Ik heb twee menu-items gevonden en deze weer gepubliceerd. Wil je echt adviseren om Isis als backend template te gebruiken. Bij Hathor moet je echt elke keer als je de status of iets anders wijzigt op het knopje "Verstuur" klikken. En deze template weigert ook om alle menu-items weer te geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
01 okt 2015 17:29
Erg bedankt. Ik ga kijken of ik er verder uitkom. Maar tot nu toe bedank.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
01 okt 2015 17:43
ik heb nu Isis ingesteld als beheergedeelte. Maar ik zie Harley en Saïdy niet teruggekomen iun de menu-items.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
01 okt 2015 18:05
Ik denk dat je even goed naar je menu-constructie moet kijken. Volgens mij kan je volstaan met alleen een hoofdmenu en een gebruikersmenu.
Maar ze staan er wel:
Maar ze staan er wel:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
01 okt 2015 21:25
Dag Astrid,
Bedankt ik heb ze gevonden en in het hoofdmenu gezet. Zoals ik begrijp moeten al die anderen ook in het hoofdmenu gezet worden.
Bedankt ik heb ze gevonden en in het hoofdmenu gezet. Zoals ik begrijp moeten al die anderen ook in het hoofdmenu gezet worden.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
01 okt 2015 21:43
Aangezien je oorspronkelijke probleem opgelost is, heb ik dit draadje gesloten. Maak gerust een nieuw draadje aan als je nog meer vragen hebt.
Groetjes, Astrid
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.862 seconden